Sidor

tisdag 15 maj 2018

Eclipse card

Ja....det här är egentligen inget riktigt Eclipse card...
Jag var väldigt sugen på att göra ett,
för  jag tycker de är väldigt snygga!
Men de alfabets-dies jag har funkar inte till detta.
Antingen är de för små eller för smala.
Men jag hade ett alfabet som hade passat perfekt
"English rose",
om det inte hade varit så att bokstäverna satt ihop
två och två...
Men jag kom på ett sätt som jag egentligen tycker blir snyggare! 
Jag stansade ut bokstäverna jag ville ha i ett likadant
(eller väldigt likt) papper som bakgrunden.
Och så stansade jag även ut dem i svart foam 
och limmade ihop. 
Tutorial till ett riktigt Eclipse card finns HÄR.
Och här är min variant:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...